Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Jak kupować?

Zakupy w sklepie terosuno.pl w kilku krokach

1. Znajdź właściwy dla Ciebie produkt. Produkty możesz wyszukać na kilka sposobów:

  • korzystając z okna poleceń 'Szukaj'  - wpisując znany Tobie fragment jego nazwy, zapamiętywana dla pola wyszukiwania historia ułatwia możliwość powrotu do wyników poprzednich wyszukiwań,
  • korzystając z opcji przeglądania - wybierając opcjonalnie: kategorię produktu, producenta lub zakres cenowy,
  • korzystając z wyboru produktów wg producentów (produkty z kategorii "Rękodzieło artystyczne" mają przypisanego producenta 'Handmade'),
  • korzystając podstron 'Promocje' lub 'Nowości' i przeglądając prezentowane tam propozycje,
  • korzystając z głównego Menu wybierając z dostępnego drzewa kategorii produktowych.

2. Zapoznaj się z informacjami zawartymi na karcie produktu. Zwróć uwagę na stan dostępności. Już w tym momencie możesz sprawdzić jakie są możliwe formy dostawy i z jakimi kosztami się one wiążą. Koszty dostawy są również opisane w podstronie 'Koszty dostawy' w stopce strony. Tam zawsze też jest dostępna aktualna informacja o minimalnej wartości zamówienia, od której dostawa jest bezpłatna. Pamiętaj, że jeżeli masz jakieś pytania czy wątpliwości to warto na tym etapie skontaktować się z obsługą sklepu - dane kontaktowe dostępne na podstronie 'Kontakt i dane firmy' w stopce strony.

3. Dodaj interesujący Ciebie produkt  'do koszyka'. Po dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować zakupy 'KONTYNUUJ ZAKUPY' lub od razu złożyć zamówienie 'ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE'. Kontynuując zakupy możesz w każdej chwili wrócić do koszyka będąc na dowolnej stronie sklepu wybierając 'do kasy' po najechaniu kursorem na symbol koszyka. Produkty znajdujące się w koszyku możesz usuwać oraz zmieniać ich ilości. Uwaga! Po zmianie ilości należy wybrać 'przelicz' aby zaktualizować wartość pozycji oraz status jej dostępności.

4.Wybierz odpowiednią dla Ciebie sposób dostawy oraz formę płatności. Dla naszych klientów udostępniamy możliwość dostawy przez bardzo popularne paczkomaty 24/7 lub przesyłkę kurierską firmy InPost. Dostępne formy płatności to: przelew natychmiastowy (online) za pomocą bramki płatniczej firmy BlueMedia, BLIK oraz przelew tradycyjny na rachunek bankowy.  Informacje o tym z jakich banków wpłaty obsługuje Blue Media znajdziesz na stronie https://developers.bluemedia.pl/online/faq/o-usludze/wplaty-z-jakich-bankow-obsluguje-bm . Możesz też od razu wybrać swój bank przy wyborze płatności 'Przelew natychmiastowy' (wybierz Twój bank).

5. Złóż zamówienie - będąc w koszyku wybierz 'zamawiam'. O ile nie jesteś zalogowany/ana to zostaniesz przekierowany/ana na stronę możliwości zalogowania. Nie musisz być zalogowanym klientem aby złożyć zamówienie - możesz wybrać 'Zakupy bez rejestracji' i 'złóż zamówienie'. Można też w tym miejsce zalogować się korzystając z 'Mam już konto w sklepie' i 'zaloguj się' lub założyć konto 'zarejestruj się'. Przy zakupach bez rejestracji musisz wypełnić swoje dane (e-mail, imię, nazwisko i telefon kontaktowy) oraz dane adresowe (możesz podać inny adres wysyłki). Jeżeli dokonujesz zakupu na firmę koniecznie zaznacz w danych adresowych 'firma' i podaj NIP firmy. Jeżeli przy zakupie na firmę chcesz otrzymać fakturę VAT zaznacz 'Chcę otrzymać fakturę'. Jeżeli wybrałeś/aś sposób dostawy 'paczkomaty 24/7' to konieczne będzie wybranie odpowiedniego dla Ciebie paczkomatu w Twojej okolicy - lista wyboru pojawi się po podaniu kodu pocztowego. Po wypełnieniu danych przejdź do podsumowania zamówienia - 'podsumowanie'. Aby przejść do podsumowania musisz potwierdzić że zapoznałeś/aś się i akceptujesz treść regulaminu sklepu. Na tym etapie możesz jeszcze zmienić dane adresowe oraz wybrany sposób dostawy i formę płatności.

6. Potwierdź złożenie zamówienia - w podsumowaniu zamówienia wybierz 'potwierdzam zakup' co oznacza zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Jeżeli wybrałeś płatność online (przelew natychmiastowy) to zostaniesz przekierowany na bramkę płatniczą w celu dokonania płatności. Po złożeniu zamówienia na Twój adres mailowy przesłane zostanie potwierdzenie. Uwaga! Jeżeli nie dostałeś potwierdzenia sprawdź koniecznie folder spamu - może się okazać, że tam właśnie znalazła się nasza wiadomość... W przypadku realizacji przelewu tradycyjnego prosimy o podanie numeru zamówienia.

 
W każdej sprawie jesteśmy do Twojej dyspozycji i służymy pomocą - zapraszamy do kontaktu!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl